Kuluttaja-asiamies peräänkuuluttaa tarkkuutta markkinoinnin ympäristöväittämiin – "Ettei lipsuta viherpesun tai yleistämisen puolelle"
Kuluttaja-asiamies Katri Väänänen huomauttaa, että kokonaisuudesta voi markkinoinnissa muodostua harhaanjohtava kuva, vaikka annetut tiedot olisivat sinänsä oikeita.
MARTTI KAINULAINEN / LEHTIKUVA
Antti Autio / STT
17.11.2021 10:08
| Päivitetty
17.11.2021 10:42
Lue juttu oman lehtesi verkkopalvelusta
Aamuposti
Etelä-Saimaa
Etelä-Suomen Sanomat
Iisalmen Sanomat
Itä-Häme
Itä-Savo
Karjalainen
Keskisuomalainen
Keski-Uusimaa
Kouvolan Sanomat
Kymen Sanomat
Länsi-Savo
Länsi-Uusimaa
Savon Sanomat
Uusimaa